At tha uppehållsrum

  2011-12-15 / 13:21:16 / Life of /

What about en halvfin bild Adam tog på mig för några minuter sen. Ska alldeles strax ta och gå hemåt, dvs när jag orkar. Om ni undrar varför jag är så himlans glad (vet inte om ni märker någon skillnad, men dom i min omgivning gör iallafall) så är det för att min mobil precis har blivit upplåst. Höööörs



Sandra

Hejsan fina du!

Jag har faktiskt 2 tävlingar igång på min blogg nu, en kan du bli Dagens jul blogg och sen den 23 kommer 12 vinnare att bli en, och den som vinner då vinner ett inlägg hos mig, ett smycke & länkningar på min privata facebook och minfan facebook.

Så anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-1.html#comment

tävling nr 2 är att du kan vinna ett valfritt plagg för max 3000 kr och den anmäler du dig till här:

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-plagg-for-3000-.html#comment



hoppas du är med, hade vart jätteskoj!

Kram !

hemskt ledsen om du inte gillar "spam"

2011-12-15 @ 18:40:01
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
mamma

sv; haha tack :D hahah nej den kanske påminner lite om mina ambitioner, men hon var ju för det första vacker.

Och hon fick den kille hon gillade.

Men jooo, maybe a little :D <3

2011-12-16 @ 16:51:31
amanda :D

Hahahaha sorry!

Råkade skicka kommentaren med namnet "mamma" för skriver från mammas dator och det stod i den där rutan -.- <3

2011-12-16 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious