Detta fält måste fyllas i

  2011-12-28 / 00:48:29 / Life of /

Hej hallå. Har satans ont i huvudet efter allt kuddkrig med min farbror och hans son. Lagom knas. Om ni vill checka in honom så är det han på bilden nedanför. Min farbror alltså. Hot stuff, fast han har fru så tänk inte tanken. Haha ååh. Lite coolt är det väl ändå att dom har rest hit ända från Usa? Nej Klara, det är det inte. Okejdå. Jag ser ut som en uppstoppad korvbit också, men jag lägger ut bilden endast för att jag tycker om honom så. (Helt onödigt inlägg egentligen, hade varit bättre om jag inte bloggade at all. Fast då klagar ni ju på att jag inte bloggar så I guess that ointressanta inlägg är liiiite bättre) Äh, godnatt!



Amanda

HAHAHAHA, asgarvar varje gång du skriver "hot stuff" :D

din töntiga tönt <3

2011-12-28 @ 02:56:40
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious