Jag älskar ingen alls, sånt där är slöseri

  2011-12-01 / 19:45:07 / Life of /
En av världens sorgligaste filmer har visats på min tv och det
ångrar jag lite smått för jag har ont i ögonen så mycket jag som grät.
Haha w/e. Huvudvärk har jag och lite forever alone är jag men
det är bara skönt atm. Iallafall så har jag studiedag imorgon
vilket är förjävla gött!!!!! Hade jag orkat hade jag dansat
på bord/stolar osv osv, som en jävla dork. Hehe pusssss



Ebba

sv: dock så är ju bilden ett år gammal men ändåååå, DU är snygg om någon klarish!!!<3

2011-12-01 @ 20:00:42
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
lollisch

bra att du ringde igår också, vi måste verkligen prata! träffas ida? call me :*

2011-12-02 @ 09:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious