Stjärnan i det grå

  2011-12-20 / 22:27:04 / Life of /

Har ni läst inlägger under vet ni nog redan att jag befann mig i Trollhättan i stort sett hela dagen. Fick inte med mig något minnesvärt hem, men goa peoples träffade jag, som alla andra dagar jag tillbringar där och det är helt ok. Har inte hunnit med så mycket sen jag kom hem, ingenting. Duschen har jag iallafall lirat i så det kan jag bocka av. Har även några små saker jag hade tänkt fixa för imorgon innan jag lägger mig. Oh herre vad jag längtar tills christmas lovet börjar <333 Får rappa röven så jag somnar lite tidigare än två idag, hade ju varit tvärnajs. Måste hinna med att lyssna lite på finaste Emil också!!!!! Hehe jävlar. Puss



Anonym

Sv; Jaaa nästan lika söt som Klara själv! :D <3

2011-12-21 @ 00:16:29
Rebecca

han är såååås snyggg!!

ja har frågestund på bloggen nu oxå, missa inte! <3

finaste klara :)

2011-12-21 @ 07:41:24
URL: http://shadowww.blogg.se/
hanna

SV: ja det hade jag, var din dag bra? :D

vad ska du göra idag då? :D kram!

2011-12-21 @ 11:05:40
URL: http://haannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious