Under tvåtusenelva..

  2011-12-31 / 12:00:00 / Life of /

Har du träffat några nya personer?
ja det har jag gjort

Har de påverkat dig positivt/negativt?
positivt och negativt

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
har jag säkert

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
kommer inte ihåg mina nyårslöften så jag vet inte, haha

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
mja.. hoppas på att 2012 kommer bli bättre!

Det bästa du har gjort i år?
hm.. jag har faktiskt ingen aning

Ditt största misstag?
kärleken tror jag, kommer inte kunna släppa in någon på länge

Hur har du firat/firar jul i år?
at home men nära och kära!

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
tror inte det finns någon speciellt datum detta året

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
Rihanna - we found love, Laucenzo ft. Don Omar - Danza Kuduro,
alla Mange låtar och
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder

Vad önskar du att du hade gjort mer? 
varit mer aktiv i skolan och varit gladare

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
deppat ihop av olika anledningar, gråtit mindre osv

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
har nog gjort ganska många pinsamma saker

Blev du kär under 2011?
ja

Har du varit på sjukhus under 2011?
ja det har jag

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
mja det med

Hur många one night stands?
inga

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var hemma hos Amanda och sedan firade med familjen om jag inte minns fel

Vem fick dig att må bra?
min hund, Bella

Har du förlorat någon vän i år?
ja, tyvärr

Vem saknade du?
alldeles för många egentligen

Har du flyttat under 2011?
nej :(

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
jag vet faktiskt inte, det har gått upp och ner, ungefär som förra året

Vad ser du fram emot 2012? 
börja gymnasiet, ett nytt år, träffa nya människor, släppa taget om
gamla saker, att vara gladare osv

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious