And then we are back on track again

  2011-12-01 / 14:15:59 / Life of /
Har suttit ett bra tag med att försöka komma på hur jag ska börja detta
inlägget, men har alltid kommit tillbaka på noll igen. Fast nämen,
nu behöver jag inte oroa mig för det längre. Haha. Iallafall så hade jag den
bästa morgonen idag. Vaknade i lagom tid (försov mig då alltså inte, som
jag brukar göra) kollade på julkalendern som jag tyckte var as bra,
och åt min lilla choklad julkalender. Mycket som heter julkalender nu för tiden.
Nu ska jag möla pepparkakor tills mami kommer hem med choklad till mig.
Åh herre vad fet jag kommer bli..haha puss



Amanda

Sv; Haha jaa, jag gjorde det på skytteövningen ;) <3

2011-12-01 @ 14:30:35
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious