Can you save me from, myself?

  2011-11-24 / 18:36:38 / Life of /
Hej hopp. Efter skolan gick jag hem till mormor, om ni ville veta.
Sådär lagom mysigt kort sagt. Fick även mitt skal till mobajlen
förut, haha dör va ful den är. Ok inte riktigt SÅ ful men den kunde varit.
Nu ska jag duscha (alltid lika tråkig och osocial när det gäller
bloggandet, förlåt för det) Kram



Nathalie

Hejsan! :)



Förlåt men har inte kunnat svara på dina kommentar jag fick av dej..



men skulle du kunna säga vad du tycker om bilderna jag tog när jag fick



vara backstage med min ALLRA största idol danny nu i helgen, samt massa andra artister.



kram<3

2011-11-27 @ 01:30:14
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious