Sårad av sanningen

  2011-11-09 / 17:43:25 / Kärlek till tusen /
Slutade en timma tidigare men det var knappt någon vidare hjälp för jag missade den tidiga bussen. W/e, iallafall så tog jag en titt in på Espresso house och köpte mig en frapino. Inte det smartaste jag gjort kanske. Blev ju kallt som satan i gatan men vad gjorde väl de? Var ju ändå redan halvt ihjäl frusen. Nu sitter jag iallafall på bussen och är hemma om 10. Sen ska jag vänta på papi, till hans buss kommer dvs. Slippa gå hem själv heter det. På praktiken går allt som smör i vatten. Alla är snälla och ett plus i kanten är ju att jag redan har träffat min framtida man.
En skyltdocka för er som undrar. Kram




Amanda

Men va fan Klara -.-

DU KAN JU INTE RAGGA PÅ SKYLTDOCKOR FÖRSTÅR DU VÄL?!?! hahah sjuka fan <3<3<3<3

2011-11-12 @ 01:06:33
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious