Never dreamed of, never thinked on.

  2011-10-27 / 21:04:18 / Life of /
Kom precis hem, för er som inte vet har jag vart på öppet hus på
John Bauer (det gymnasiet jag förmodligen tänker söka till).
Hm, ja. Träffade Elina, Sebastian, Erik, Johannes och Oskar där också. (Min kusin, hennes
boyfriend och några andra killar som också går på JB.)

Det braiga är att jag klarade fysikprovet (med lite hjälp av Ebba) men vad gör väl det? ;)
För mycket onödig information vet jag att ni tycker. Nu ska jag ta
en dusch eller tre, och sedan lägga mig. Galet vad trött jag är. (Ovanligt.)



sara

sv: naw klara, du är fin!! :D<3

2011-10-28 @ 13:29:13
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious