Smart som jag är missade jag första bussen...

  2011-09-17 / 02:21:51 / Life of /

Smart som jag är missade jag första bussen och satt då i en timma till för att vänta på nästa. Men som tur va så hade jag ju Amanda som sällskap. Jag var ju inte lite trött efter att ha stått ungefär hela dagen så jag tänkte att jag kunde blunda ögonen i någon minut. Men busschauffören körde så jäkla fort, så jag sov i 1 timma mer än planerat innan jag hörde någon ropa att jag skulle gå av bussen. Gick av och kollade mig omkring lite och ajjemen, då befann jag mig självklart i Trollhättan. Greps av panik för att det typ inte går några bussar nu, såhär sent så jag ringde mamma. Och snäll som hon är kom hon och hämtade mig. Orkar inte med mig själv alltså. Är iaf hemma och oskadd. Och med det säger jag godnatt för mig.



MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja verkligen :)

2011-09-17 @ 09:29:48
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Amanda

HAHAHAHA, typiskt dig alltså ;)

Tack för dagen igår föresten :D <3

2011-09-17 @ 13:45:14
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious