Done trying to be like you

  2012-04-24 / 23:13:38 / Kärlek till tusen /

Ville bara stolt meddela att Danny har blivit utsedd till sexigaste killen i Sverige enligt Veckrevyn. *glädjetårar* Känner mig som en fågelmamma som precis har lärt sin bebis att flyga eller något, hihi. Vet inte hur många gånger jag har läst hans svar att han själv tyckte han var ful när han va tonåring, med s.k jumboöron ahaha åh. Antar att jag måste skriva att Ebba har tagit bilden. Är alldeles för lat för att gå ner och hämta min egna tidning, hehe. Ligger rätt gött här i sängen alltså, somnar nog snart..GODNATT



Ebba

Mästerfotografen MMMHHHMMM

2012-04-25 @ 19:10:21
URL: http://ebbalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious