Förstår inte hur du orkar lägga ner tid

  2012-04-16 / 22:03:23 / Life of /

Inte längesen jag kom hem. Kollade på bio med alla blivande Folkisar, i Thn då alltså. The hunger games visades och den var ta mig tusan så jävla bra! Överdriver inte det minsta. Fick allt gåshud och vattniga ögon några gånger dessutom. Ni som inte har sett den borde verkligen göra det, typ nu. Blev väldig väldigt kär i Josh, Peeta som han heter i filmen. Dö va snygg han är. Kollade jämt på hans filmer när jag var mindre, haha. Ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Ny dag imorgon. Godnatt!



Amanda

Skitbra film! :D



Haha fast Peeta är ju faktiskt inte snygg ändå ju iaf ;) <3

2012-04-17 @ 08:57:22
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/
Amanda

Svaaar: JAG VILL FAN ATT DU SKA FÖLJA MED!!!!!! :(

<3

2012-04-17 @ 15:30:48
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious