Med vingliga ben står jag fortfarande upp, även fast jag vet att jag faller när som helst. Världen måste sluta snurra

  2012-04-17 / 21:27:27 / Life of /
Har pluggat pluggat pluggat sedan jag kom hem från skolan, almost. Inte
på rätt grejer dessutom. Har prov på andra världskriget imorgon, känns ju sådär.
Mår lite bättre av att man får ha en fusklapp. Men bara på en A4, har fyllt den
så gott det går men ska på något sätt försöka få plats med lite fler bokstäver.

Annars då? Har inte så mycket mer att tillägga. Mitt liv är tråkigt, därför är
bloggen tråkig. Ska försöka göra så att den inte ska lida så mycket, kommer bli svårt
eftersom det är alltifrån nationella i både matte och engelska, två stora fysik inlämningar
och lite smått och gott inklämt här och där inom några få veckors framtid.
Ska ta mig en dusch så att jag får tankarna på något annat än skolan. Magen
min mår inte bra av stress, åh. Hej hej



Amanda

Världens finaste tjej där jaaaa <3

2012-04-17 @ 22:20:08
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious