Skyll inte på någon annan när vi båda vet vems fel det är egentligen

  2012-04-15 / 23:56:13 / Life of /

Skulle dra en till film, men den var för långtråkig så jag gick upp till sängen igen. Glömde min mjukaste kudde nere i soffan men är alldeles för lat för att hämta den. Men å andra sidan känns det som att jag inte kan sova utan den..vad gör jag? Latheten har en stor plats i mitt hjärta och jag ligger ju rätt gött här i sängen, och så kommer det förbli. Ska strax slagga, skola osv imorgon. Yäää. Får ta och lyssna på lite musik. Men mina hörlurar ligger också där nere..jävla fan. Då måste jag gå ner ändå..eller så ligger jag och nynnar på några låtar i mitt huvud? Haha så jävla lat, jag orkar inte. Godnatt!



Amanda

Hahaha pannacottan var så sjukt jävla äcklig..

:DDD <3

2012-04-16 @ 00:29:21
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious