Trovärdig förlorare

  2012-04-27 / 07:42:07 / Life of /

Vaknade på rätt sida imorse (för typ 10 minuter sen, lol) Anledningen till detta är att man får reda på vinnaren som vinner en live spelning med Danny Banany. (ja, på riktigft denna gången..) Tror inte att jag vinner men man vet ju aldrig!!!!!!!! Never say never, omg alltså jag avlider på riktigt.

 

Update: Ja, alltså.. man var tvungen att ringa in också. Och det sa dom typ en minut innan
jag satte på tvn.... hahah vet inte om jag ska skratta eller gråta. Såattteee, japp så var det med den tävlingen.



Ebba

NEVER SAY NEEEEVEERRRRRR!!!!!!!! :)

2012-04-27 @ 13:32:07
URL: http://ebbalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious