Det finns två typer av människor i den här världen - de goda och de onda

  2012-04-13 / 15:16:56 / Danny Saucedo ♥ /

0:13 - ''Jag e trööö-ött'' - ''men du e jätte fin ändå, nu går vi in och tar en kopp
kaffe så blir de bättre
'' - ''jaaa, roligt!!'' - ''hjälp hjälp, danis danis, nej nej''


0:10 - ''de här, e livet för Danny Saucedo kan ja säga''
''sjön, båten, landet, Småland, fiska. Bara njuta. De här, de här är lyx.''
''Det är midsommar idag, den längsta dagen på året.. eller?'' *trollface*


- ''Sverige e ett vackert land ett vackert land e Sve.. men vafan så kom det massa buskar''
0:18 -''hej och välkommna till Danis och Emd's mobilblogg, ehehihie''
0:50 ''skulle lite medicin kanske hjälpa? du har..du har.. kolla det känns om vi är i Italien.
har du svept den? fa-an va gott..''


0:15 - ''och jag hoppade ut ur bilen för en liten stund, skulle dra en drill och sprang
ner till vattnet. Ibland önska jag att jag va ett..träd!
''


0:08 - ''vi, vi.. man kan säga att vi är hemma i min.. i mitt vardagsrum då, å jag sitter i min
favveorite fåtölje eehhaaaa..mine favveorite fåtöljejjjj. Kom Erik, kom närmre, kom närmre
''


0:17 - ''eeeehh, vi kommer få en sån fet sågning.. men de vare värt! aahaha''


0:07 - ''åh jävlar.. åh fyfan.. åh. Äre en grädda? Äre en 3 kilos? Äre de?!''
''En hamster..'' 0:22 - ''Ska gö det lite graciöst''  ''Konfektyr fabriken,
herreguueed..ska jag.. äre en geleråtta?'' 1:07 - ''de e en jätte råtta, åh herre jesus va gott!!
brrr.. åh jädrar.. KOLLA''   HANS ARMAR I DENNA VIDEON ALLTSÅ!!! ♥

Hahaha jag dör, så jävla roligt. (ni skrattar med mig om ni har kollat på dom, det vill jag lova)
Ville bara dela med mig av ett par videor som har gjort mig så himla
glad de senaste dagarna. Vilket verkligen har behövts.
Ni borde kolla på dom, om inte så kommer ni nog gå misste om ett leende eller två!


Niklas

till och med jag kan dom utantill för att du har kollat på dom så många gånger ._. haha <3

2012-04-13 @ 16:16:13
Amanda

Haha asså den första videon fick mig faktiskt att asgarva lite sådär mycket ;)

Haha <3

2012-04-13 @ 16:55:58
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious