31/3 - 1/4 Stockholm resan i bilder

  2012-04-03 / 19:03:30 / Kärlek till tusen /

Taggade tjejer några timmar innan vi skulle åka, haha bjuder till tusen



Trötta klockan halv 4 på morgonen (iaf jag) i Allum när vi väntade på bussen till staaaannn



Hade lagom kul på tåget dit när Amanda sov jaaa


image description

Gjorde ett uppehåll i Skövde nån timma, där det även snöade




Fortsatte sedan vidare mot Stockholm i ytterligare några timmar sittandes på tåg



Var framme vid 1, då vi checkade in där vi skulle sova och sedan drog vi till Burger King, hehe



Gick runt på gatorna, sedan gick vi dit allt ''höll hus''. Köade i ungefär 3 timmar
ute, när det blåste och inte var speciellt varmt.







Massa kändisar sjöng, och såklart var Danny nästan sist. Blev helt galen när han gick upp på scen alltså!!!!




På väg hem från Earth Hour, tog en liten omväg och gick igenom gatorna





På väg till tåget när vi skulle åka hem



Man blir ju lite uttråkad att åka tåg i 6 timmar, just sayin'


Har massa mer bilder som tyvärr inte är bloggbara. Haha alldeles för fula..
Men några bilder har ni ju allt fått nu. Ska dra mig en dusch och sedan
sätta mig framför tvn, ciaaaoooo


Amanda

Awwwh, kul resa!

Och förlåt igen för att jag drygade mig ett par gånger :(



<3

2012-04-03 @ 21:49:11
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious