Men ändå visste jag att det är äkta kärlek som gör ont

  2012-04-05 / 12:28:35 / Life of /
Stannade hemma från skolan idag. Har knappt kunnat sova med denna satans
huvudvärk, halsont och febern. Trevligt må jag säga. Kul att det är någon som har hackat
sig in på min fb också så kan inte logga in själv. Idioter. Fattar inte hur man orkar förstöra
för andra. Aaaja, ska knapra på någon alvedon och sedan lägga mig i sängen igen. How fun




hunnybunny

ring mej dirrmode <3

2012-04-05 @ 15:30:28
J O S S A N - Mitt liv som 11-åring

sv; Nej jag har faktiskt inget jättespeciellt inplanerat.. Ska bara softa och åka med husvagnen och vara med kompisar och så.

Själv?

2012-04-05 @ 17:55:45
URL: http://sofailed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious