Even the best fall down sometimes

  2012-04-09 / 00:04:00 / Bokstäver och bilder /
Vet inte varför, men jag låter dörren vara öppen inatt. Ifall du skulle vilja
kika in, och säga hejdå. Så många tankar spökar i mitt huvud. Jag blir
rädd för mig själv. Att se dig lida var en av dom värsta sakerna
någon skulle kunna utsätta mig för, någonsin. Jag hatade sjukdomen.
Jag hatade allt som den gjorde mot dig. Du stog mig närmare än
vad mig egna skugga gjorde. Nu är lidandet över, jag är stolt
över vem du fick mig att bli. Jag har insett nu, att allt bra aldrig varar förevigt.
Glömmer aldrig dina sista ord ''lova att vara stark, för min skull. Jag älskar dig''
Aldrig har så många tårar runnit ner från mina kinder, samma tidpunkt.
Jag älskar dig med, morfar. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.



21 september 1925 - 7 april 2012, r.i.p


Niklas

Som sagt, du är stark. Jag är säker på att han är stolt över dig. Du är en sån fin människa. R.i.p, kan kommer ha det bättre där uppe. Det bästa är att lidandet är över <3

2012-04-09 @ 00:50:31
Ebba

Men lilla hjärtat då :( jag vet verkligen hur det känns, och jag vet inte om det är till någon större tröst men jag kommer alltid finnas vid din sida. du kommer alltid kunna prata med mig.



jag har också förlorat människor som jag stått nära och jag vet hur tom man känner sig i kroppen och hur ont det gör. jag vet inte riktigt vad jag ska säga, för jag vet att inga ord hjälper. det enda du behöver veta är att hur ont de än gör nu, så kommer tiden läka såret i alla fall lite. och jag kommer stå vid din sida hela tiden. <3<3<3

2012-04-09 @ 17:33:24
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Anonym

Beklagar sorgen.. :/

2012-04-09 @ 17:47:09
Amanda

Vet att vi inte pratat på några dagar pga saker, men vill ändå att du ska veta att även om vi bråkar,är sura på varandra eller vad som helst kan du alltid prata med mig ändå.

Kommer alltid finnas här för dig även om du inte tror på det just nu.

Jag har aldrig förlorat någon som stått mig så nära, så vet verkligen inte hur det känns men vem som helst förstår ju att det måste kännas så otroligt hemskt och som att du aldrig kommer orka va glad på riktigt igen för att det hela tiden fattas något..

Men du är stark, så det kommer inte bli så!

Kram på dig, och ring eller vad som helst om du vill prata <3

R.i.p

2012-04-09 @ 19:07:57
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/
Amanda

Svaaar: Jag är inte sur på dig heller!

Men som du skrev, när alla säger olika saker vet man inte vem man ska tro på, men tycker vi glömmer det nu.

Ingen liten skit sak ska få förstöra.

Du är min bästa vän med <3

2012-04-09 @ 22:21:25
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious