When my life is falling apart, that's when I look at you

  2012-04-18 / 18:47:13 / Life of /
Det är helt sjukt hur mycket jag har sjuktit upp mina läxor och inlämningar.
Så jävla mycket är det just nu. Varje minut att uppbokad till plugg osv känns det som.
Orkar verkligen inte. Läste för någon timma sen att Danny är i Göteborg på Erics
konsert nu. Hallå eller????? Blir så jävla ledsen när jag tänker på att jag inte kan åka
dit och att jag inte visste om det tidigare. Har så jävla mycket plugg jag måste ta tag
i men ändå sitter jag här och kollar på bussar till Götet. Yolo, men så måste man ju
tänka på framtiden också. Vill bara ta självmord. Orkar inte. Inte ens de.

Trodde jag hade kommit upp från mörket där alla demoner spökar innuti mitt huvud men antagligen
inte. Kommer få ig i massa ämnen, inte komma in på det gymnasium jag drömt om
och bli en uteliggare som tigger pengar. Så får det bli. Så kommer det bli. Åååh #fml, hate it
Tiden går så jävla snabbt också, fattar fan inte hur folk hinner med saker!!!!!!



Pic: husvagnen, sommar 2011



Amanda

Men din åsnejävel..

Jag är smart, så du ska lyssna på mig nu!

DU kommer komma in på gymnasiet, för du är grym.

Och du kommer antagligen säga emot i en "svar kommentar" men FU säger jag bara då, du kommer klara det.

Vet att du kommer göra det :)

Och annars kan du ju alltid gifta dig med en rik snygg kille så får du pengar hehe? ;) hahaha <3

2012-04-19 @ 21:55:04
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious