17 augusti 2012

  2012-08-17 / 02:53:29 / Life of /

Strax efter 9 ringde väckarklockan imorse. Drog mig själv upp ur sängen och tillslut satt jag på bussen på väg till Götet med min fina. Gick runt och skrattade och hade det lagom bra som alltid med min favoritbit.(Gjorde även ett skal med Danny på!!! Gratis och från Telenor.) Åkte sedan hem då vi träffade bl.a Alexander men allt slutade ändå med att vi låg i Ebbas säng, åt choklad och kollade på Ice Age 4. Kom hem för cirkus en timma sen och ligger nu i sängen, redo för att sova. Vilket jag kommer göra vilken sekund som helst. Godnatt!



Ebba

Hahha alltså jag svär att de va han killen som gick förbi oss sen när vi käkade!!!! Eller så va de typ hans tvillingbror om han har någon :)

Vill förresten inte klicka på ''Klicka här sötnos'' för de stämmer ju inte riktigt. Hur gör jag då???
MVH förvirrad tjej

Svar: Hahaha fan snackar du om då #ännumerförvirrad
Klara

2012-08-17 @ 09:49:48
URL: http://ebbalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious