19 augusti, äntligen här

  2012-08-19 / 09:01:13 / Life of /

Har varit vaken rätt länge nu. Känns hemskt att inte kunna sova ut. Usch usch usch. Och imorgon är det faktiskt skola. Vet inte om jag är nervös för idag eller om det är skolan. Lite både och tror jag. Speciellt när jag börjar ny skola och allt ju. Orka gymnasiet. Har ingen lust alls (märkte man kanske i nian) zZzZzzZzz. Aja nu ska jag iallafall strax ta tåget till Göteborg och träffa Mina för att göra sista sommarlovsdagen den bästa, like ever. Hörs senare! Puss



Mina

dagen va bäst! MÅSTE göras om! puss <3

Svar: LÄTT att vi måste de!! puss<3
Klara

2012-08-20 @ 20:57:09
URL: http://minacederbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious