20 augusti 2012

  2012-08-20 / 22:47:33 / Life of /

Med årets bästa dag bakom mig var det bara att komma tillbaka till verkligheten. Funkade sådär då jag nästan försov mig pga att jag sov som en prinsessa (tack vare Danny) Skoldagen va seg som faen eftersom vi slutade vid 3, men klarade mig rätt bra trots allt eftersom jag har mina homies vid min sida. Efteråt tog jag och Ebba oss en sväng till Överby och åt och tog sedan tåget till Göteborg för att äntligen köpa väskan jag letat efter i år och dar känns de som. Är så glad att jag har henne, då jag inte vet vad jag hade gjort där själv. Förmodligen suttit och gråtit ensam i ett hörn känns de som. Ajadå. Är nyligen hemkommen så ska duscha och sedan lägga mig i älskade sängen. Imorgon väntar bl.a tipspromenader på mig. Hatar de. Vill bara sjukskriva mig, vilket jag hade gjort i fuxerna. Åh, saknade äckel skola. Godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious