Lyckorus

  2012-08-22 / 21:03:00 / Danny Saucedo ♥ /

Av någon konstig anledning fick jag för mig att googla lite stuff för har hört att man kan hyra Ulrik så, varför inte.
Kan inte slita blicken från den första länken och springer fort som fan ner till mamma.
 
Jag - "MAMMA MAMMA MAMMA SNÄLLA JAG BER DIG!!!!"
Mam - "...vad...?"
Jag - "MAN KAN RINGA TILL ETT NUMMER OCH FIXA SÅ ATT DANNY TYP SJUNGER TILL EN!!!!"
Mam - "jaha, okej. Va..roligt"
Jag - "....MIN FÖDELSEDAG!!!!!"
Mam - "ok, ringer dit och frågar dom imorgon efter jobbet"
Jag - "du vet väl att du är bäst eller?"
Mam - "aa, fast bara när jag gör dig glad..."
Älskar dig mami <333


Amanda

HAHAHAHAHAHA

söt du är <33333

Svar: Hahahahaha ;);)<3
Klara

2012-08-24 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious