Prinsar och snälla människor finns bara i sagor

  2012-08-19 / 01:07:58 / Life of /

Heiii cuties! Nej jag har inte glömt av bloggen. Har bara ingen tid över förutom precis innan jag ska sova. What to do? Idag var jag iaf hos kusinerna och firade fina Emmas födelsedag med tårta, pizza, film och annat trevligt. Kom nästan precis innanför dörren så ska sova hur snart som helst. Ska upp tidigt (skriver de i varje inlägg men detta är faktiskt sant) för ska nämligen till Rix Fm. Är så gött taggad så det knappt går att beskriva!!! Klockan står på 7 så de är bäst att tvinga i mig lite sömn då jag måste duscha imorgonbitti också. Hoppas ni haft en fin dag, godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious