Rix Fm festivalen, Göteborg 19/8-12

  2012-08-22 / 18:59:00 / Kärlek till tusen /
Har tagit mig cirkus två timmar med bilderna så efter detta ska jag sova.
Lägger även in bilderna på Danny i ett annat inlägg för har så galet många,
plus att jag kan lägga in de i kategorin ''Danny Saucedo ♥'' #smartjagärva
 
Ok så allt började med att jag gick upp tidigt, va inne i stan vid 12.
Träffade Mina vid Götaplatsen osv
 
Men innan de svängde jag förbi RixFm tältet där grabbarna från Dead By April höll hus.
Tog ett kort och fortsatte gå.(Borde bett om autograf eller något, jag vet)
 
 
Köpte en födelsedagspresent till Alvaro, och blev rånade av en fotoautomat hahah
 
 
Darin och Alvaro på genrepet medans vi köade i hettan
 
 
Cpade oss lite under tiden #jagserutsomenköttbullejappjapp
 
 
Dead by april. Så himla bra live och dog lite för Jimmie Strimmell<3
 
 
Fina Molly Sandén!
 
 
Moa Lignell
 
 
Sons of midnight
 
 
Lisa Miskovsky
 
 
Räkskalartävling med Ola Lustig Lasse Kroner haha
 
 
 
Linnea Henriksson
 
 
Loreen
 
 
Darin, av av alla mina förälskelser under den dagen <3 och Alvaro, Amir och Alex som
dansade i bakgrunden :')
 
 
Hittade en hyfsat bra video på yt när han sjöng eftersom jag inte filmade det själv.
Men fyyyyy va jävulskt bra (och snygg) han är ändå. Hade änna glömt bort de
 
 
 
Alla artister. (Hahahaha Danny på den sista bilden. Ok hade fortfarande dött för den rosen)
 
 
Sprang/knödde oss fort som faen till andra sidan (där dom åker hem med bilarna) i hopp om
att få träffa någon (Danny, Alex och Alvaro)
 
 
Hahah ingen aning om vad Alex håller på med där men ok
 
 
Gullisen när han var på väg till oss :):):):)
 
 
Efteråt med vårat godis i handen ;);););) hahah han åt typ allt med en gång
 
 

Träffade på en av my loves så passade på att ta en bild innan alla andra höll på att rycka
och slita i honom. Synd bara att han ställde sig fel för det är min dåliga sida. Haha åååhhh


Samma med min kärlek Alvaro <3 ni förstår nog inte hur lyckliga vi var då. Gulle honom!!
 
 
Och där stog Danny, nöjd och glad...
 
 
Sen in i bilen fort som faen. Träffade honom tyvärr inte men en vinkning fick man allt ja!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious