Try to fix a broken heart

  2012-08-31 / 23:51:56 / Life of /


↑ Ett exempel på en tjej som är trött af men ändå försöker lura sina läsare att hon är glad.
Går ju sådär då jag nästan somnar när jag skriver detta. Av någon konstig anledning la
min mobil av förut. Med typ as mycket batteri och allt. Om den är sönder kommer jag begå självmord.
Dö då iSkit (istället för iPhone, ni som fattar min humor) Men ja, så ligger läget till nu.
Har kollat på massa massa filmer i rad med tränings + huvudsvärken här bredvid mig.
Och som jag skrev i första meningen är jag trött. Så himla trött. Vill verkligen sova, och de
tänker jag göra nu. Hatar att gå upp tidigt till skolan. Vill ha lov i hela mitt liv. Hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious