Tyskland i bilder 28/7-6/8 Del 1

  2012-08-09 / 22:02:25 / Kärlek till tusen /
Nu kommer detta inlägget fullproppat med bilder jag har försökt att undvika och dratt ut
på i dagar. Men nu tar jag tag i det minsann!
 
Lördag:
På vägen till Landvetter #cooltjejibilenmedbrorsanskeps
 
Alla var lyckliga och glada när vi va framme och det spöregnade som tusan #lögn
 
Ännu gladare när flyget var försenat! HAHA mamma på första bilden #vetejvadhonhållerpåmed
 
 
Så jävla flygrädd är jag, men klarade ändå ta några pics när vi åkte up in tha sky ;)))
 
 
I flygplanet bjöds det på cola och ost crossiant samt några särbilder
 
Fick även en jätte bra plats. ''Flygvärdinnorna tycker säkert också att du är handikappad'' ok tack Papi :-)
 
Var framme vid hotellet lite efter 11 och somnade nästan dirr. Dat bed <3
 
Söndag:
Gick upp tidigt för att kolla på fåglar med små kusinerna, åt ute, hängde vid glasskiosken
och kollade på ett par barnfilmer på hotellets bio medans våra päron försvann in i krogen. Tack:)
 
Måndag:

Hänga på lekplatsen så tidigt så att inga barn va där va våran grej

Hyrde en bil på Europcar för att lära känna område a lil' bit
 
Att hänga på balkongen och vara allmänt störda var också våran grej
 
Del 2 imorgon då, ok? Suttit här i flera timmar och min hand gör cp ont. Puss
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious