Tyskland i bilder 28/7-6/8 Del 2

  2012-08-10 / 17:42:38 / Kärlek till tusen /
Tisdag:
 
Tidigt lekplats häng <333 ni tycker säkert att jag är barnslig osv men hade ni varit där
själva hade ni också hängt där 24/7 så atteee
 
 
Åka lite biel runt i staen
 
 
Happy gurl i mataffärerna hahah #fetsomfän
 
 
Besökte Donken ett x antal gånger bara pga den glassen :):):):):)<33
 
 
 
Fick lite nya urgulliga kåmpezar
 
 
Gick ut till bilen för mam och pap va inne i en tråkig affär.
Jag- ''kanske skulle kunna övningsköra, ändå ingen som ser mig nu''
jessica- ''nej, du kommer göra sönder bilen'' jag- ''men vill ju....''
Oliver- ''du kan ta kort och låtsas som du gör de'' Ok. Tänkte lura er att jag gjorde de
men kom på att... 1.jag är inte 16 än. 2. man ser att bilden står parkerad. 
Oliver- ''men ta en fin bild på oss istället då'' Ok, fin bild ↓
 
 
Onsdag:
Färgade håret + klippte bort de slitna hos Alex ;);););)
 
 
Åkte in till City Gallerian och (shoppade +) drack Bubble Tea på Cherry Fox (en jätte söt kines/japansk affär)
Som förmogligen är livets godaste dryck
 
 
I bilen på väg till en uteservering
 
 
Sov som en kung i den sängen <333
 
Torsdag:
Åkte och shoppade, + drack världens goaste vatten i en sportaffär
 
 
Hade....kul
 
 
Bilderna från när vi badade, och många mer har försvunnit från datorn (hoppas jag fan inte!!!!) för har tagit bort allt från min mobil... #älskarlivet #←störstalögnenidag !!!! Ska försöka rädda detta, snart
 


Mina

GE.MIG.DITT.UTSEENDE. KVINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Eeehhhhh ursäkta mig men det är fan du som är fin här ditt sär :@ >:(
Klara

2012-08-12 @ 00:54:28
URL: http://minacederbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious