Tyskland i bilder 28/7-6/8 Del 3

  2012-08-13 / 19:09:43 / Kärlek till tusen /
Hade några bilder kvar på mobilen, så nu kör vi igen!
 
 
Torsdag kväll:


 
 
Fredag:
Söta kusinen fyllde hela 6 år så åt god mat och hängde vid glasskiosken mer
än halva dagen. Min fina prinsessa ♥
 
 
De såg mig även vid stranden en del, götte götte
 
 
Gick en (vilse)promenad senare på kvällen med 4 barn samt 1 barnvagn #bragjortmammaKlara
 
 
Gosade med lillkusinen tills vi båda somnade på soffan.
Ser ut som något djur på bilden men Lea är så himla fin så det får vara
 
 
Lördag:
De fick för sig att klättra och åka på en lina 9 meter upp i luften #sjuka
 
 
Befann mig på stranden med bruschhh
 
 
..och framför Ipaden hela kvällen på balkongen
 
 
Söndag:
Åt ute och packade ledsamt  väskorna
 
 
Måndag morgon:
Stress stress stress. Upp tidigt och iväg till flygplatsen.
Även då jag stukade handleden och sedan var vi i Sverige igen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious