A day without you just isn't fear

  2012-12-12 / 19:12:36 / Life of /
Hej finisar! Anledningen till att jag inte riktigt orkat blogga är för att jag mått så stört illa så har bara legat i sängen hela dagarna. Har inte heller kunnat äta eller drickat något pga det så har även varit yr en hel del. Det dåliga med det är att jag har på bara några timmar kollat klart på TW, båda säsongerna och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Har legat och kollat på massa Disney filmer istället, nästan lika bra det. Mår fortfarande dåligt men ska försöka dra mig till skolan imorgon ändå. Så ja, ni har inte missat så mycket eftersom jag bara legat här och känt mig spyfärdig. Förutom helgen då. I Fredags sov Amanda över hos mig, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde förutom att äta fett, haha. I lördags var det Lollos födelsedagsfest som stog på schemat. Hade hur kul som helst med massa underbara människor! På vägen hem från Lollo åkte jag, Amanda och Sara pulka tills byxorna bokstavligt talat frös till is. Amanda sov här en natt till och då kollade vi på skräckfilm och sov hihi
 


Amanda

<3 <3

Svar: <3<3
Klara

2012-12-13 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious