Don't run from it, grow from it

  2012-12-24 / 00:14:27 / Life of /
Hola guapas! Var ju som sagt på Liseberg idag. Mötte upp kusinerna, Sebastian, Torgeir och Adam där och sen efter någon timma kom våra päron. Började snöa riktigt mycket vilket var hur mysigt som helst. Vi gick runt och spelade på alla hjul (vann i n g e n t i n g), åt garnerade äpplen och annat gott, tog gammeldags foto and so on, kommer tyvärr inte ihåg allt vi gjorde. Var hemma runt 9 och sedan dess har jag bara velat sova för är så trött. Vilket jag också ska göra efter jag har publicerat detta inlägget. Så istället för att sitte här och skriva massa onödig fakta lägger jag upp några bilder som kan stå för min dag visst låter det bra va?




Och ibland är det faktiskt okej att din mamma skämmer ut dig när du ska beställa mat i en restaurang för då kanske hon råkar säga att det är din födelsedag och så råkar din servitris vara skit snygg och börjar sjunga ''jag må hon leva'' och sedan sa grattis varje gång han gick förbi dig vilket ungefär var 4 gånger och sen gick han och hämtade en liten flagga som han ställde på bordet bredvid dig och sa ''speciellt för dig, födelsedagsbarnet'' och sedan log han det finaste han kunde. Just detta mina vänner hände mig idag, och jag blev kär. Fast jag vet ju inte vad han heter så är rätt körd på den fronten. Nu höll jag på med detta inlägget alldeles för länge så klockan hann bli över 12. GOD JUL PÅ ER nu fyller inte du år längre Klara. Men du ska få presenter idag ändå :-))));)::_)):) puss och godnatt!
 


Amanda

Hahahahaha det med servitrisen ;) fan va gulligt!!! :D <3

Svar: Hahahaha jaaa eller hur :D:D<3
Klara

2012-12-25 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious