Kort årsresumé

  2012-12-31 / 19:23:46 / Life of /
Början av året
Hade många tjejkvällar med mina fina, stukade armen ännu en gång, åkte till Stockholm för att kolla på Earth Hour, var min egna Valentin på alla hjärtans dag, fetade mig med mina underbaringar, gick i nian och hade the best time of my life även om jag gick sönder för att morfar lämnade oss.
 
 
Sommaren
Bästa tiden på året, helt klart. Hann med så himla mycket kul. RixFm, MTV World Stage, åkte till Tyskland och Stockholm, tältade, och framförallt umgicks jag med mina finaste vänner ♥
 
 
Slutet av året
Började gymnasiet som jag tycker om hur mycket som helst, träffade massa nya och underbara människor, tjejkvällar, fikastuder och kändisträffar. Himla bra slut på 2012. Trodde aldrig året skulle bli så bra som det blev när jag tänker efter. Och allt tack vare mina fina vänner, inga nämnda inga glömda. Ni vet vilka ni är ♥
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious