l might miss everything you said to me

  2012-12-21 / 22:12:54 / Life of /
Tja peeps! Vaknade vid 10 imorse och gissa hur skönt det var att sova ut, kan inte ens förklara med ord. Gick sedan ut en promenad med mina favoriter och när mamma kom hem från jobbet åkte vi alla till Göteborg för att möta upp pappa där efter han slutat jobba också. Fick inhandlat dom sista julklapparna vilket känns hur skönt som helst och åt även kinesmat vilket var hur gott som helst. Kom hem runt åtta och sedan dess har tiden försvunnit. Har inte alls gjort mycket. Pratar iallafall skype nu med mina två kokosnötter Mina och Linn. Hur glad är jag inte över att ha dom då. Ska sätta på en fin senare och sedan slagga, ny dag imorgon också ju. Hoppas ni haft en bra dag! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious