My funny weekend

  2012-12-02 / 20:03:11 / Life of /
Hejsvejsan bloggläsare. Igår åkte jag ju som sagt till Göteborg men Amanda var sjuk så träffade inte henne. Skulle kolla runt i affärer men en scen mitt i Femmanhuset som det stog ''X Faktor'' på hindrade mig. Kollade på när Oscar, Freja, JEM, Njoy, Alexander och Manda sjöng och sedan var det autografer som stog på schemat. Dock var det för mycket folk och för lite tid så jag var en av dom väldigt besvikna som inte hann med det. Fick iallafall några kramar av dom och sen var det bra med det. Svängde förbi EH, köpte en vaniljlatte (då jag har bestämt mig för att börja gilla det) och gick sedan till bussen.
 
 
Såg att dom skulle till Torp idag så passade på att åka dit med la familia. Jag och Jessica köade inte så länge innan vi fick autografer och denna gången var det Alexander, Malcom, JEM, Oscar och Njoy som var där. Skämde ut mig så himla mycket och sa så konstiga grejer framför dom så vill inte ens veta vad dom trodde om mig. Aja done is done, haha tyvärr.
Cp fula bilder på mig men tack vare att dom är så snygga så räddar dom bilden lite iallafall. Det är bra. Eh och ja, fråga mig inte vad som hände för.. ja.
 
 
Så här glada var iallafall vi(jag) efteråt. Den vita grejen är en affish med alla autografer på som ni också ser här ↓
 
 
Tycker det är så himla synd att man inte ser allt som står men vill ni veta kan ni komma och knacka på eller bara fråga :-)
Det var min helg för er som undrade, japp. Nu ska jag duscha och plugga. Hej hej


Amanda

Hahah får man lov att fråga vad det var för konstiga saker du sa till dom? ;)
GULLIGA BILDER!! :D<3

Svar: Hahaha kan berätta när vi träffas ;) åh ja, visst är Oscar gullig :D:D:D<3
Klara

2012-12-02 @ 20:49:53
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious