Strömlös för en dag

  2012-12-27 / 12:16:03 / Life of /
Hej finisar! Alltså ni skulle bara veta, gårdagen va praktiskt taget hemskt. Vaknade upp med 10 procent på mobilen, då hade tydligen strömmen gått under natten hos oss och två andra grannar. Min mobil dog ganska snabbt och strömmen sattes aldrig på så pappa ringde runt överallt. De va hur kallt som helst hemma och strömmen hade fortfarande inte kommit tillbaka på kvällen så det blev middag på donken. Sen som tur var så kom mormor med flyget från London så vi åkte och hämtade henne och sen åkte alla hem till henne. Vid 2 var vi där så alla somnade direkt. Pappa åkte hem förut och kollade om strömmen var tillbaka och FINALLY!! Så nu är jag hemma. Ska ladda mobilen lite sen åker jag och mamma till banken och fixar mitt jäkla kort som inte har funkat på flera månader. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious