The next move is yours to take

  2012-12-28 / 21:38:51 / Life of /
Heeiii peeps! Ni undrar väl hur det går med mitt bloggande. Sådär svarar jag då. Spenderade gårdagen med Lollo och idag var jag en snabbis hos mormor och sedan har jag legat i soffan och kollat på filmer med mami och syskonen. Har sån konstant huvudvärk, feber och halsont hela tiden och orkar ingenting. Mams (och jag, vill bara inte erkänna det för vill inte ha det) tror jag har halsfluss igen och låt oss hoppas på att utesluta den punkten. Men måste ändå till vårdcentralen imorgon och kolla. Wish me luck. Annars då? Händer inte så mycket. Njuter av ledigheten men saknar min skola. Hur går det ihop undrar ni. Det gör det inte. Ska dra någora avsnitt av TH innan jag somnar. Hoppas ni haft en bra dag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious