The truth is, nobody deserves a second choice

  2012-12-06 / 22:03:04 / Life of /
Hey peeps! Blir så dålig uppdatering och är sorry för det men har faktiskt inget roligt att dela med mig till er. Stannade hemma från skolan idag men är inte magsjuk (tackar gud för det!!!!!) utan det hade bara med min magsyra att göra (vilket var problemet till att jag knappt överlevde nian då det bildas pga av stress) om ni läste parantesen fick ni er en biologi lektion. Idag har jag mestadels bara kollat på Teen Wolf (tror ni jag är helt lost i den serien eller, så äckligt jävla bra!!!! REKOMMENDERAR ER ATT KOLLA PÅ DEN) har även blivit matad med blåbärssoppa, skorpor och hemska magtabletter. Panik-pluggat har jag också hunnit med. Sedärja. Nu ska jag fortsätta nörda TW tills jag somnar. Hoppas ni haft en bra dag! Puss

Fråga mig inte ens om jag är kär i killarna ovan. Okej. För kan inte ens förklara med ord hur mycket och hur sexiga dom är. Så jäkla mycket ögomorgasm. Tack för mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious