The words will always be unwritten

  2012-12-20 / 23:54:47 / Allmänt /

Ligger i sängen och mobilbloggar, är så jävla trött så skulle kunna somna vilken sekund som helst. Hade iallafall avslutning idag i skolan, till det lovet jag har sett fram emot som mest. Dagen började med vanliga lektioner och vid 4 började vi dela ut varandras julklappar i klassrummet tillsammans med kakor och julmust. Sen kollade vi på julshow vilket var väldigt roligt och avslutades med godisregn. Tomten gick runt och kastade godisar på alla elever, haha. Kom hem vid 7 någon gång och har sedan dess legat i sängen och dragit några avsnitt av The Gate efter ännu ett försök att hitta min pojkvän :-) Vet inte vart tiden har försvunnit egentligen men just nu vill jag bara sova i hopp om att jag överlever morgondagen. Vet ni hur skönt de är med jullov eller. Så jäkla underbart. Hoppas ni haft en bra dag! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious