There's something in your eyes

  2012-12-04 / 21:56:28 / Life of /
Klarar inte av att Sverige har förvandlats till en frysbox. Can't stand this coldness. Okej seriöst, jag gillar snön men måste det vara 17 jävla minusgrader eller. Nä. PRECIS.
 
Annars har jag inte alls gjort mycket idag vilket har varit hur cp skönt som helst då jag har varit så jäkla trött och skelat så många gånger så jag har tappat räkningen av trötthet i skolan. Försökte plugga lite förut men de gick åt hell så har ännu mer att göra imorgon. KUL :-)))) Ska duscha och sedan lägga mig i sängen och kolla klart Snövit och mysa lite med Bells som jag gjort halva dagen. Hoppas ni haft en fin dag! Puss
 
Haha sötekorven min, vad hade jag gjort utan dig ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious