Think twice before you hurt

  2012-12-05 / 23:06:20 / Life of /
Hej finisar! Måste be om ursäkt för min dåliga uppdatering men har inte haft någon ork idag. Imorse var bussen 25 minuter sen vilket pissade mig off att stå och vänta i kylan extra länge. Har även ramlat i trappan typ 5 gånger och slagit i mig på alla möjliga olika saker. Hade utvecklingssamtal vid 4 och efter det hämtade vi ut biljetterna på Ticnet. Har annars inte gjort så mycket förutom legat i sängen. Mår så cp dåligt. Alltså mår verkligen illa. Typ kan-ej-röra-mig-illa. Så jävla illa. Tänk om jag börjar bli magsjuk.. ......... =Q)WQEW)EW)qwQ!!!!!##"! Dör seriöst hellre än att spy. Usscchhhh. Okej GLADA TANKAR :-):-):-) Ska kolla på Teen Wolf innan jag somnar. Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious