Traffic building must be a safe walk home

  2012-12-03 / 21:17:47 / Life of /
Hola amigos! Dagen har varit rätt chill då vi hade resursdag och efter en rolig föreläsning tog vi bussen hemåt. Träffade på Simon på bussen så fick stå ut med honom och hans dåliga skämt hela vägen hem men herregud vad jag saknar fuxerna det är helt sjukt. Iallafall så kom jag på nu ikväll att jag har typ 3 inlämningar denna vecka och jag har gjort nada av dom så köttade plugg lite nu i slutet av dagen. Alltid sista minuten. Varför. Borde egentligen plugga hela natten men att kolla på film lockar lite mer så det är väl antagligen det som blir av. Hoppas ni haft en fin dag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious