We accept the love we think we deserve

  2012-12-31 / 15:01:32 / Allmänt /

Hei frändz, guess what. Min laddare har gått sönder och har bara 20 % kvar på batteriet så måste försöka leva utan datorn i en vecka tills skolan börjar och jag förhoppningsvis får en ny laddare. Hur ska detta gå undrar ni och jag undrar samma sak. Min andra data är ju getballe seg så håller mig nog till mobilen. Nu vet ni de. Har fortfarande feber och halsen dödar mer än vanligt. Hade hur grymma planer som helst till nyår men dom är redan bortglömda eftersom jag är sjuk. Huuurr segt??? Får spendera dagen på soffan med filmer och varm oboy. Min ända nyårsönskan är att jag får tillbaka min röst. Hoppas ni har det en aning bättre än mig, för de förtjänar ni! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious