We'll be doing what we do so just pretend that it's cool

  2012-12-18 / 21:25:58 / Life of /
Efter skolan drog jag med mig bönan till Subway för att äta och sedan till överby. Irrade runt i affärer i några timmar tills jag tillslut köpte en tröja jag förmodligen ska ha på torsdag hoppas jag.
Mormor kom och hämtade mig sen drog vi + resten av la familia till Fuxerna för att se lillens julpjäs med klassen. Sötkorven va en av Betlehems åsnor, så jäkla gullig hahaha. För att inte tala om hur nära jag var på att börja stor böla när vi stog inne i matsalen och väntade. Herregud vad jag saknar Fuxerna alltså, det är helt stört. Blev glad utav lukten där inne som jag brukade hata och äcklas över innan. Sick huh. Nu ligger jag iallafall i min säng, nyduschad och kall. Ska sätta på någon film och sedan sova. Börjar sent imorgn. Me like. Hoppas ni haft en bra dag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious