A story from my depressing life

  2012-02-21 / 15:20:21 / Life of /

Trodde jag började 8 imorse så gick upp vid 6. Gött att sova 3 timmar va? Ramlade på vägen till skolan, helt lerig var jag så var då tvungen att gå hem och byta kläder. Gjorde samma sak andra gången jag gick där men sket i att gå hem igen eftersom bara mina skor blev drabbade denna gången, även om dom gick sönder. Gjorde klart provet på 10 minuter så slutade vid 2 nångång. Vad gör jag nu då? Sitter utanför hemmet mitt och lipar sönder. Vet inte vad jag ska göra. Mina skor är sönder, nycklarna är i skolan någonstans, Jessica är i Trollhättan och mamma kommer hem först om 2 timma. Det är kallt och tokhunden skäller som en galning där inne. Love life. Min arm gör ondare för varje sekund som går. Och jag som trodde detta skulle bli en bra dag. Bullshit.



L-Town

du glömde dina nycklar med mig!!!!

2012-02-21 @ 17:25:06
Amanda

Staaaackarn :( <3

2012-02-21 @ 17:56:44
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious