As soon as I accept that your gone, your back

  2012-02-01 / 18:47:33 / Tidsfördriv /
WHO?
Vem är i rummet med dig: ingen för tillfället
Vem fick du sms av senast: Daniel
Vem tänker du på nu: ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med: Amandisen eller mamma skulle jag tro
Vems hus var du i senast: mitt
Vem önskar du att du var med nu: någon rolig lite prick, kanske?
Vem är din favorit släktning: alla
Vem i din skola går dig mest på nerverna: finns ju en hel del faktiskt

WHERE?
Vart är din telefon: i sängen
Vart är din mamma: där nere
Vart är din pappa: där nere
Vart sover du: i min säng
Vart handlar du mest: beror på vad jag ska köpa för något
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: på H&M
Vart åkte du senast med bil: hem
Vart i ditt rum är du: in tha bed

WHAT?
Vad åt du senast: kiwi
Vad drack du senast: varm oboy
Vad är de för färg på din tröja: black n' white
Vad är den närmaste saken som är röd: min kudde
Vad gillar du mest med skolan: att träffa mina vänner
Vad är din favorit färg: svart/vit/glitter
Vad är din favorit hemsida: ingen aning
Vad är ditt favorit sko-märke: converse
Vad hör du just nu?: tvn atm
Vilken film såg du senast: Black swan

WHY?
Varför går du i skolan: för att jag vill få en bra utbildning
Varför ser du ut som du gör: född sån antar jag
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter: ?????

WHEN?
När är din födelsedag: 23 december
När köpte du senast nya byxor: någon vecka sen
När var senaste gången du tände ett ljus: igår
När var du senast i skolan: åh, i fredags förra veckan
När träffade du din pappa: några minuter sedan
När duschade du senast: för en timma sen kanske

HAVE YOU EVER
Sovit i en annan säng: ja
Sovit naken: ja
Kört över hastighets gränsen: har ingen bil
Målat om ditt rum: mja
Dansat framför en spegel: ja
Fått hicka: ja
Dumpat någon: dumpat och dumpat, jo men de har jag
Stulit pengar ifrån en kompis: nej
Varit i slagsmål: yes
Smugit ur ditt hus: njae
Blivit arresterad: nej
Varit förälskad i en granne: haha ne
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: japp
Hånglat med en främling: nä
Struntat i skolan för att göra något roligare: ja
Sovit i en säng med någon av samma kön: ja
Sett någon dö: nej
Sovit till 3: ja
Älskar eller saknar du någon just nu: både och


Ebba

sv: haha jaaa jag vet, kan inte låta bli!!!



saknar dig så jag blir tokig snart min lille gulleplutt :*

2012-02-01 @ 22:28:24
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Jennie

kul med lista!

2012-02-01 @ 22:40:42
URL: http://hallon8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious