Dag två: nio saker om dig själv

  2012-02-29 / 17:53:06 / Utmaningar /
- Jag pratar jätte mycket när jag är glad men knappt någonting när jag är ledsen
- Jag vill bli av med allt äckligt fett jag har på kroppen
- Låter som värsta deppiga tönten nu, men är faktiskt glad mycket oftaste än ledsen
- Jag skulle inte tacka nej till att byta utseende med någon, like forever
- Jag ångrar ofta saker direkt efter jag gjort det
- Gråter ofta när jag är ensam, aldrig inför folk. Hate it
- Det går skit i skolan för mig just nu, känns det som. Orkar snart inte bry mig mer
- Jag blir aldrig nöjd med hur jag fixar mitt hår, t.ex färgar det eller plattar det på morgonen
- När jag är deppig kan jag vara det hur länge som helst. Hamnar i ett slags ''mörkt hål'' och har
svårt för att ta mig ur det, stänger ut allt och alla och går runt med hörlurar i öronen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious