Första världskriget

  2012-02-20 / 23:02:53 / Life of /

Fick rejäl damp och stök över allt jag hade skrivit, bra. Gick ner och tog en huvudvärkstablett och nu sitter jag här igen. Thats how I roll, typ. Får även sånt jävla dampryck på skolan. Så snälla gå och dö, tack. Är trött som satan men har mycket kvar att plugga så what to do? Antar att jag inte lägger mig innan 2 trotsallt. Godnatt era lyckostar som förmodligen skrattar åt mig och ligger i en go säng och halvsover, fuck you säger jag bara



Amanda

Hahahahaha asså förlåt men din lilla text i häftet fick mig att skratta lite (a)

Kan riktigt föreställa mig hur du i dina tankar svor på arabiska och sånt, hahaha goooing <3

2012-02-21 @ 11:07:43
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious