I must admit it, I feel like a monster

  2012-02-25 / 15:57:34 / Life of /

Ena minuten flippar jag över att det inte syns att jag har färgat det alls, andra minuten flippar jag över att det ser konstigt ut osv. Aja, utväxten är iallafall borta (det röda med egentligen) som jag har tjatat om hela tiden. Måste även säga att det inte ser exaaakt ut som på bilden, gör det ju aldrig. Skulle kunna säga att jag har min naturliga hårfärg nu, bara att slinga det blondt till sommaren så är jag hel nöjd! Nog om hår, har läst Tisdagarna med Morrie och gråtit en skvätt. Nu lyssnar jag på gammal musik och tänker tillbaka på de bättre tiderna och gråter lite till. Hittade simkortet till min oldie mobil nerpackat i en låda när jag städade igår och på den var det massa bilder från 6:an-8:an åååh <3 love.



L-Town

ring mej dirrmode!

2012-02-25 @ 17:59:21
Rebecca

SÖTASTE CHEYEN JAG NÅNSIN SETT!!!!!! <3

2012-02-26 @ 11:06:00
URL: http://shadowww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious