If they don't chase you when you walk away, keep walking

  2012-02-24 / 14:32:02 / Life of /
Stannade hemma idag med. Lika bra så. Har sovit så himla dåligt den senaste
veckan eftersom jag har vait uppe till 2-3 och pluggat. Känner att jag har tagit igen
den sömnen nu, asnajs. Har försökt få ordning på mitt rum också, hängde upp min
nya spegel igår, på en spik. Vilket man tydligen inte skulle göra för vad hände då?
Jo, den ramlade ner och gick sönder. Mamma var och bytte den så nu
har jag fått en hel spegel igen :') får be någon annan att hänga upp den
denna gången, haha. Ska fortsätta städa och sedan ta med
mig syster ner till Boström och köpa hårfärg. Är så galet trött på mitt rödaktiga hår
med 1 cm utväxt och blä. Hörs senare goingggaaarr

image description

Bild från arkivet men aaaahhh man, miss that


Amanda

Svar: DU ÄR FIN SÅ TÖÖÖÖÖÖST MED DIG OCH LJUG INTE OCH SÄG ATT JAG ÄR DET FÖR DET VET VI BÅDA ATT JAG INTE ÄR!!!!!!

<3

2012-02-24 @ 15:54:55
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious